Gwarancja i reklamacje

 

1.   Każdy produkt posiada ogólnopolską kartę gwarancyjną producenta lub importera. Warunki gwarancji są określone w druku gwarancji. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi od 12 - 24 miesięcy. Odstępstwa od tej reguły są wyraźnie oznaczone w opisie produktu.

2.   W przypadku awarii sprzętu należy skontaktować się z autoryzowanym punktem serwisowym, wykaz znajduje się w karcie gwarancyjnej, dodatkowym załączniku lub na stronie internetowej producenta.

3.   Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu reklamacji sporządzonego w obecności pracownika firmy kurierskiej nie później niż 7 dnia od potwierdzonego odbioru towaru.

 

Poniżej znajdują się formularze reklamacyjne w wersji .pdf:

 

Formularz odstapienia od umowy sprzedazy- www_denar24_pl.pdf

Formularz odstapienia od umowy sprzedazy uslugi - www_denar24_pl.pdf

Formularz reklamacji towaru - www_denar24_pl.pdf

Formularz reklamacji uslugi - www_denar24_pl.pdf

Pouczenie o odstapieniu od umowy sprzedazy - www_denar24_pl.pdf

Pouczenie o odstapieniu od umowy swiadczenia uslug - www_denar24_pl.pdf

 

 
Infolinia:
227587890
609470018
 
Pracownik sklepu internetowego:
sklep@denar24.pl
Zapisz się na biuletyn informacyjny
Dopisz
 
Wypisz się
 

 

Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone